Pinarmeva77 Hangi özel hastaneyi önerirsiniz. Bebeğim hiç kilo almıyor. Özel kalorili mamada içti ama fayda etmiyor. İstanbulda önereceğiniz hangi hastane var?
drkrd Pinarmeva77 ozellerde gastroenteroloji bölümü yok benimde aynıydı goturdum hicbiseyi yok deyip yolladılar
AA201207 Pinarmeva77 Dr Hasret Ayyıldız Civan. Sanırım Florya Medical Park ta şuan. Bi de Ayşe Merve Usta var o da en son Şişli Etfaldeydi ikisi de iyi araştırmak isterseniz
Selinnnn0 Pinarmeva77 benimde kizimin boyu uzamiyo 3 yasnda ama 1 yas gibi gastrolojiye gidicez devlette var
Pinarmeva77 drkrd devlete götürüyorum bir sonuc alamıyorum bebeğiniz kilo aldı mı ne gibi bi çözüm buldunuz
drkrd Pinarmeva77 hiçbir çözüm bulamadım inanın herşeyi normal diye yolluyolar ee o zmaan niye hiç kilo alamiyo o kadar yemesine rağmen
Alerjikrinit Pinarmeva77 şehir hastanesine gittiniz mi? Ben kocaelideyim devlet hastanesi hep gözümü korkutur ama mükemmel ilgilendiler şehir hastanesinde
AA201207 Pinarmeva77 Besin alerjisi sebebiyle gittik sonra alerji bölümüne takipli olmaniz yeterli dediler mide bağırsak açısından bı problem görmedi her ikiside öyle olunca alerjiden devam ettik. Googledan bakın her ikisininde beslenme konusunda yeterliliği var zaten sizin durumunuza da çare olurlar diye düşünüyorum yorumlar fln da vardır muhtemelen.
mavi176_ Bebeğiniz kaç aylık kaç kilo benimde bebeğim çok zayıf 5 aylık 6 kilo bizden ömd testi istediler mide yapısını incelemek için
Pinarmeva77 mavi176_ 6,5 aylık bir ay küvezde kaldı 1700 kilo doğdu. Şuan 5500 kilo. Kalorili infatrini mamada aldık ama yok iştahı sıfır. 30 ml sütle doyuyor. Midesi mi kücük bizde çözemedik. Sizin durum nedir sizinde mi az içiyor
Alerjikrinit drkrd vitamin değerlerinde sıkıntı yoksa gelişim geriliği derecesinde değilse dert etmeyin bence benim oğlumda en düşük persentilda ilerliyor
Pinarmeva77 drkrd yiyip kilo almıyorsa dha garip evet haklısınız bizimki hiç yemiyo ondan almıyo sanırım özele gittiniz mi hiç?
Pinarmeva77 Alerjikrinit orayada baktım randevu bulamadım. Zeynep kamile ve ümramiyeye gittim ama yok kimse anlamıyor derdimi
alaismom Pinarmeva77 bizde aynı durumdayız Gastrolojiye gittik sadece bu mamayı yazıp gönderdi mamayı nasıl veriyorsunuz siz soğuk olması gerekiyormuş sanırım da soğuk içmiyor benim kızım