Feyzon 6 aylıkken 7900 67,5 cmdi. Beşinci ayından beri 200 gr almış çok az aslında ama doktor bir şey demedi. Bugün 7 aylık oldu kaç kilo bilmiyorum.
Feyzon Elifdoruk inşallah doktora az kilo almış kan değeri de 9 çıktı Demir eksikliğinden olabilir mi dedim. Yok kan ilacına devam et her bebek aynı olmaz bazen kilosunun duracağı aylar da olacak dedi. Hemşire az kilo almış neden acaba dedi. Herkes farklı diyor iyi yönlendiren doktor çok önemli gerçekten.
Feyzon Elifdoruk evet canım kullanıyorum sidefer önermişti doktor 4.aydan beri onu kullanıyorum. Değiştirmem gerekli sanırım yetersiz. Kendi kendimize karar veriyoruz ya 2 tane doktora gittim bi tanesi 9 a düşmüş değeri için normal bebekler için iyi dedi ama ben sanmıyorum neresi normal. Diğeri de devam et sidefere dedi. Ama kan değeri düşük değil mi sizcede