zeynepyusufaslan annelikte insana bir kısıtlama yükleniyo illa size de tuvalet yüklenmiş bende bayo tuvalet ve odadan ayrılmama vardı şimdi odadan ayrılıyorum tuvalete de koşa koşa gitmeye çalışıyorum zor oluyo ama banyo yok yapamdım hiç cesaretim yok hele bu sıcaklarda çatlasam giremiyorum tek akşama eşimi bekliyorum