Kızlar 2.5 ve 1.5 yaşında 2 bebeğim var. Kızım ve oğlum parkta oynamayı aşırı seviyor. Hatta sürekli parka gidelim diyorlar ama ne zaman parka gitsek gittiğimiz parkta kadınlar piknik yapıyor çocukları ortaya salıyorlar yani asla sahip çıkmıyorlar. Kimi kaydırağa kum döküyor kimi çocuğumu itiyor. Bazısı kum fırlatıyor ve anneleri asla karışmıyor yani piknik yapmaya devam ediyorlar. Bende aşırı sinir oluyorum yani oğlumun bezine kadar kum giriyor kaydıraktan kaydıklarında. Uyarıyorum çocukları bak arkadaş kayıyor kum dökme veya üstüne kum atma ama çocuk yani anlamıyor ki annelerinin yanında ilgilenmesi lazım. Sırf bu yüzden parka götürmeyip gezdiriyorum çocukları. Ama bu kezde üzülüyorum ben mi çok ince düşünüyorum bana göre herkes çocuğuna sahip çıkmalı yani. Her gittiğimde bu durumu yaşıyorum. Bazı çocuklarda yaşça büyük oluyor kendinden küçükleri itiyor oynamasına izin vermiyor gerçekten bu yüzden nefret ettim parka gitmekten. Bunlar her yerde olan şeyler mi yani nasıl davranmam gerek bilemedim