rabiss0 Cerezettedogumkontrol hapi kullanıyorum adetim biteli 1 hafta olmuştu ve tekrardan kanama oldu 3 gündür adet gibi ara kanama oluyo yaşayan var mı normal mi
rabiss0 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala bunu için doktora danışınız mi acaba bi gitsemmi diye düşünüyorum
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala rabiss0 ben doktora gittim spiral düşünmüyor musun dedi yok dedim. Emziren için başka hap yok mu peki dedim yok dedi .mecbur kullanıyorum. Burda emzirenlerin zlynda içebildiğini okudum bir dahaki sefere o haptan almayı düşünüyorum bakalım.
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala rabiss0 hapa Bir ay kadar ara ver Bir de öyle dene dedi. Ara verdim, Ara kanamam da olmadı hiç.