Bebeğim çok huysuz olmaya başladı sürekli mızmız inatçı yapma dediğim şeyi bilerek yapıyor beni istiyor memeye çok düşkünleşti dakika başı meme istiyor vermeyince kıyameti koparıyor nasıl bıraktıracağım hiç bilmiyorum bu aralar böyle olmaya başladı 22 aylık bebeği olan annelerim sizinkiler ne durumda? Bazen istemsizce sesimi yükseltiyorum bi şeyi yapmak için diretince. Sonra da pişman oluyorum ne yapacağım nasıl davranacağım hiç bilmiyorum gerçekten en zor ay bu aymış. Oyuncaklarıyla oynamıyor kitap okuyayım diyorum dinlemiyor hiç bir şey yapmak da istemiyor