Kızlar bana hep saçma gelen bir soru soracağım işte kınamamak gerekiyormuş 7.5 aylık bebeğim var kırkım çıktıktan sonra her ay günü gününe adet gördüm ama son adetimi olmadım üstünden 20 gün geçti evde test yaptım ama negatif ona rağmen adet görmedim ve korunmasız hiçbir ilişkim olmadı kan testi vermeli miyim cok özür dileyerek söylüyorum aşırı derecede akıntım var ama adet olmadım bilgisi olan arkadaşlar aynı durumu yaşayanlar bilgi verebilir misiniz