9793selaam vergiyi yükseltti artık devletimiz sağolsun o yüzden bişey almak mantıklı değil çoğu şeyin muadili var Türkiyede 2 kere alışveriş yaptık 1 ayda geldiler bozuk olanlar vardı onları geri almadan ücret iadesi yaptılar gelen şeyler aşırı kaliteli değil ama iş görür şeylerdi ben çocuklara bişeyler almıştım onlar biraz mr dıy falan var ya o ayarda geldi