birprensannesi41 sudess canım bir memeyi emdikten sonra diğerine gecince veriyorum sonra emziriyorum yine
maca sudess bende pedia kullanıyorum sabah aç karnına demiri veriyorum öğleden sonra d vitaminini veriyorum
mematiii sudess kız aç verilmez diye biliyorum ben d vitamini üstüne direkt yemek vermeuin diyordu doktorum tok olsun ama bi yarıö saat sonra ver diyordu o yüzden artık sende öyle yaparsın sıkma canını
oykuipek Tok verirseniz yemekten midesi bulanabilir demişti eczacı. Ben artık yemek arasında veriyorum. Hamileyken ben de öyle içiyordum d vitaminini