yigitalpannesi annemin çok fazla kilo vermesi vardı. Uykudan başını kaldıramıyordu. Vucudunda da yaralar cıkıyordu. Devlet hastanesindeki doktorumuz bu özel testleri istedi. Devletteki testlerde haşimato oldugu çıktı. Bu testleri bugun aldık. Doktora gösteremedik henüz. Ama yaptırmadan önce doktorumuz, çölyak, Sjögren Sendromu, lupus, ramotoid artrit gibi otoimmun rahatsızlık olabilir o yüzden bu testleri dışarıdan yaptırmanız lazım, devlet karsılamıyor dedi.bende geçen gün iga değeri görmüştüm forumda. Anlayan anneler fikir veren olur diye sorayım dedim 🥰digerlerinde negatif yazıyor. Iga nın degerini bilemedim.