ZeydsMom kasıkta kist vardı eline gelen git hide büyümüş ağrısı yok. Çekinerek söyledi bana bende hemen randevu almıştım doktor da ultrason istemişti girmiş bugün saçak halinde oluşmuş. Bundan dolayı doktor sonuca bakıp beğenmemiş tomografi ve biyopsi istemiş ve kan tahlili istemiş baktığımda tesis kanseri diyor ama bilmiyorum rabbim nerde varsa yardım etsin