Gon Slm pandemi çocukları olup hala cümle kurmayan varmı aranızda bana bir yardımcı olabilir misiniz rica ediyorum 🥹4 yaşına giriyoruz ve hala cümle kurmuyoruz hastane falan hepsine gittik çoğu tetkikleri yaptırdık ne yapacağımı bilemiyorum çok üzülüyorum 😢😢
sek_kahve Gon doktor kreş dedi bize. Konuşmadıkları için kreşi erken bulduk, öyle olunca dil gelişimi için floortime terapisi aldırın dedi. 1 yıla yakın aldırdım çok memnun kaldım. Önümüzdeki ay kreşe başlayacaklar ve kafam rahat gerçekten. 4 yaşındalar şuan
Gon Bubenanne hayır dil terapistine gidemedik çok yüksek Mevlalar istiyorlar gücümüz yetmiyor malesef
Bubenanne Gon devlette de oluyor canım biz çocuk hastanesinde önce çocuk psikiyatriye gittik o da dil terapistine göndermişti bizi. Bulunduğunuz şehirde araştırın vardır mutlaka
sek_kahve Gon çevrenizdeki çocuk gelişim uzmanlarını arayarak floortime terapisi verip vermediklerini sorucaksınız floortime 201 sertifikasına sahiplerse veriyorlardır. Floortime 101 sertifikasına sahip olanlara rağbet etmeyiniz