Herkese merhaba. Sizlere birsey sormak istiyorum. Belki başından geçen ve çözüm bulan birileri vardır burada. 4 yaşında kızım var tuvalet eğitiminde hic sorun yaşamadık ama farklı yerlerde büyük tuvaletini yapmıyor eve geldigimizde yapıyordu yani tuvalet konusunda biraz hassas şuan ki sorun şu iki gündür büyük tuvaletini tutuyor evde dahi yapmıyor ne yaptıysak ne denediysek olmuyor.. kıvranıyor ama tuvaletini yapmiyor.Ne yapabilirim yardımcı olur musunuz?