Biz 2.5 yaştayız.. 🥹
Oğlum balık burcu aşırı takıntılı biri.
- Uyurken illa ayağımı ört diyor yoksa uyumaz.
- Bir oyuncağı kırıldı ise yap bunu diye ağlıyor eski haline getirmemi istiyor. 🥲
- Kıyafetin de bir damla ıslak olsun çıkartırır. 😂
- Tırnağını kesiyorum kenarın da minik etcik gibi bir şey oluyor onu da illa kesmemi istiyor. ( ama asla kestirmiyor tırnağını uyurken kesiyorum zar zor ona da uyanıyor ) 🤦🏻♀️
- Çoğu şeye acı der içmez ve yemez. ( 10 yıl yaşlandım )🥹
- Dışarı çıkarıyorum artık eve gidelim diye ağlıyor 🙄
- Soğuk su içmez 😂
- Uyurken yanına mutlaka bir oyuncağını yanına alacak 🥰
Var mı sizde de böyle durumlar?
Yoksa sadece biz demi yaa? 🥴