Palyatif bakıma sadece ölmek üzere olan hastaları mı yatırıyorlar nasıl bi süreç bilgisi olan var mı? Kayınpederim akciğer kanseri yoğun bakımda kaldı 4 gün şimdi palyatife almışlar karaciğeri bittiği için herhangi bir tedavi uygulanmıyor aynı durumu yaşayan bilen var mı