elfrzgar Kızlar bebegim 9 aylık olucak yarın ama 1 hafadir inanılmaz mızmız ağlamıyor ama surekli mızmız birsekilde dolaşıyor gun içinde bacaklarıma yapışıyor gecede surekli ağlıyor atak mi yasayan varmi bu durumu
aysebb elfrzgar Evet 37. haftada atak var yani 8-9 arasına denk geliyor bizde öyle oldu 8,5 aylıkken başlamıştı
ahk_deniz elfrzgar evet sürekli yanında istiyor kucak istiyor atak galiba bende aynı şeyleri yaşıyorum herşeye ağlıyor durmuyor
elfrzgar Ayla60 alt ikis disi 7 aylikken çıktı suan görünürde birsey yok acaba dişmi dedim bende ama insallah diştir
elfrzgar ahk_deniz ayni şeyler kucakta gezince bir sorun yok ama diger türlü mızmız heleki gece sanki bir yerini acıtmışım gibi birden aglayarak kalkıyor susmuyor da
ahk_deniz elfrzgar evet yaşıyorum onu gece terörü de deniyor araştırdim gece güldürüyorum uyutmadan önce o kadar kalmadi denemelisin bence işe yarıyor mutlu uyursa güzel uyuyor uyanmiyor dışarı çıkartiyorum uyumadan önce baya Mutu ediyorum sonra uykuya gecic yapıyoruz
ahk_deniz elfrzgar artık rüya görmeye başlıyorlarmiş rüyadan korktukları içinde agliyark uyanıyorlar olabirlr YouTube video var izleyin Ferzan ebeyi
elfrzgar ahk_deniz dün gece gözleri kapali sekilde aglamaya başladı bende rüya gördüğünü düşündüm ama sonrasida sürekli ağlayarak kalkmaya devam etti hep güldürüp uyutuyorum oyunlar oynuyorum sonra uyku vakti diyorum ama malesef fayda etmiyor
bizdejantikizlardik elfrzgar 5 gün sonra 9 aylık olacak. 8. Ayda başladı ben böyle bir atak görmedim 😅 Ama bu gün ilk dişi patlamış 🥹
elfrzgar bizdejantikizlardik Ayyy Allah kolaylik versin ben bir haftadır bitik durumdayım normalindede sakin bir bebek degildi zaten üstüne eklenince beni asiri yordu 🥲
saliha1511 Aynı şeyi yaşıyoruz 9 aylık bi oğlum var sabahtan akşama kadar sürekli ığğğ ığğ diyip duruyor aşırı huysuz gerçekten artık beynim yanmış durumda🫠