Minikalbim bebeği görüp öpüp sevicek diye ücret ödemek işime gelmiyo
Sizin doktor görüp öpüyorsa iyi 🤣🤣 benimki kalkıp bebek arabasına bakmamıştı bile,, her şey doğurtana kadarmış dedim içimden,, bi daha da gitmedim ona. Ama hediyemi ballandıra ballandıra instasında paylaşmıştı 😏(evet randevusuz aradan uğrayın bencede)