Ayla60 kız ben başta hazır aldım 2 kavanoz, biri bebelac biri hero baby sonra herkes verme zararla raf ömrü olsun diye birşeyler katılıyor felan dedi ama benim kız tadına bayıldı girdim araştırdım tarif buldum yapıyorum 😁 kavanoz yapıp dolaba koyuyorum 2 kavanoz çıkıyor buzdolabına atıyorum günde yarım kavanoz yiyor 😁❤️