Yelda35 Kızlar kalsiyum hariç bilem var mı ? Sağlık ocağına gebelik düşündüğümü söyledim 150 tane test yapmış ilk defa bu testle karşılaşıyorum ve çok yüksek. İnternette enfeksiyon ve kızamık diyor ama bende kızamık yok
novamom Yelda35 her gebeye yapılıyor gebe kalmayı düşünene de yapılıyor. Kızamıkçık ve cmvye bağışıklığın var mı diye kontrol
Hul07 Yelda35 şimdi kendi tahlillerime baktım gebelik başlangıcında bana da yapılmış bu tahliller. Belki boğaz yada idar yolu enfeksiyonu vardır o yüzden öyle çıkmıştır.
lidokain Yelda35 kızamık kızamıkçık bağışıklığın var demek yani kötü bsey değil oyle. Daha önceden vücudun bunları geçirmiş. Aşılama veya hastalık gecirmissn anlamında. Hemşirelik ben korkma
Gryffindor Bağışıklık canım bunlar iyi bir şey yani. IGG olanın yüksek çıkması gerekir IgM olanın negatif çıkması gerekir. Sorun yok
Gryffindor Yelda35 Bu testler ilk başta bilmeyen herkesi korkutuyor çok haklısın. Ben de araştırmıştım bayağı o zamanlar. Endişe etme yani ♥️ Beta yaptılar mı
Yelda35 Gryffindor adetime 14 gün kala yaptılar ben rutin kontrol için gittim göğüs ağrım var diyince yapmış ozaman 1.20 çıktı yani negatif ama burda arkadaşlar erken olduğu için yükselebilir dedi adetime 5 gün kala erken gebelik yaptım negatif bakalım adetimi bekliyorum üstüne kansızlıkta çıktı çünkü