Esradenizz Bebeğim 6 ay 12 günlük normalde mamasını veya içtiği suyu kaynatıp soğutup veriyordum ama öyle çok zor oluyordu bende hazır su aldım bu seferde masraflı oldu evimizde düzenli bakımını yaptırdığımız arıtıcımız var onla versek sizce sıkıntı olur mu