Guel_ 4 aylik bebegim geceleri yanimda uyuyo kolik bebekte zat zor uyutuyordum simdk öyle alistim ki yanimda uyumasina kendi besigine koyunca üzülüyorum 🙈 tek birakmak istemiyorum gündüzleri besiginde gece benimle yatiyo yanimds olunca daha huzurlu uyuyo diger türlü cok sık uyaniyo düsük riskim vardi simdide hep yani basimda olsun istiyorum merakimdan soruyorum acaba benim gibi bebislerini tek basina besikte uyumadina üzülüpte yanina alan varmi 🙈
Ikrazumra19 Guel_ 17 aylik hala geceleri yanima gelir kiyada kosede yatmaktan cok mutluyum 😊 bisver yatsin bir daha bebek olmuycak
Sasahuu Guel_ biz de aynı durumdayız bende geceleri yanıma alıyorum o yanımda uyurken çok mutlu oluyorum daha 2 aylık doğru mu yapıyorum yanlış mı onu da bilmiyorum 🤷♀️
Nazliprensesinannesi Guel_ bebegim 9 ay 17 günlük dogdugu zamanlar 2 gün beşikte yatırdim ama sabahlara kadar surekli uyandi emmek istedi agladi tabii esimle ben zombi gibiydik ki zTen uyuyamiyordum sezeryan oldugum icinde kalk yat zor geliyordu bebegimi yanima aldim veee o gece kziimda bende mışıl mışıl uyuduk 🥰 kizimin aglamadigini uyudugunu huzurlu oldugunu gorunce birlikte uyumaya basladik geceleri ve o gun bu gundur hala birlikte yatariz 😌 yok alisirmis yok ayrilmazmis yok falanmis filanmis gelinlik kız olana kadarda yatacak degil sonuçta🤪😏 bebegime sarilip uyumak icin geceyi sabirsizlikla bekliyorum boyle bir mutluluk boyle bir huzur yok olamazda ve ben bunu hem kendime hem bebegime ne zamana kadar devam ederse o zamana kadar yasatmaya kararlıyım 😌 hayatimin ennnnn guzel gunleri geceleri sabahlari onunla pahabicilemez bir duygu dunyanin en zengin insaniyim ben kizimin kokusunu her nefeste icime cektigim icin 🥰❤🎊
Kumrununtanesi İnanın ki ben bu olaya karşıydım değil ama hoş bulmazdım açıkçası şimdi söyleyince biraz saçma geliyor ama yani ne bileyim doğru bulmazdım.Ya kolum gelirse ya başka birşey olursa şimdi yatağından alıp alıp yanıma yatırıyorum hatta yatağına yatırmıyorum siz düşününün ama o da memnun❤️☺️ Zaten emen bir bebek sürekli kalkıyor emmeye yan yana emziriyorum işte.Hatta anneme söylerim hep kızar yatarak emzirme diye emzirirken de uyan diye elbette doğru dikkatli olmak gerekiyor.Sıcacık mışıl mışıl ohh kokusu burnuma geldi😍
GozdeDevin2018 Benimde bebeğim 4 aylık gece ayrı yatırıyorum kendi yatağında ama yanımda, öğle uykularında birlikte uyuyoruz. Şimdiden Alışsın kendi başına uyumaya ilerde zorluk çekmiyim. Be ben ne kendi. 🥰🥰
LeylaToprak Doğduğundan beri yanımda, reflü kolik derken zaten alti ay bütün gece kucagimdaydı.Öyle alıştık 16 aylık oldu,sarılıp uyuyorum valla başka türlü doyamıyorum. Anne yanı yatak kullanıyoruz.
ikibebek 4 senedir oğlumla uyuyorum o olmayınca uyuyamıyorum o bensiz uyur alıştırmamak en doğrusu kocamla uyumayı özledim