busepars Merhabalar bebeğim 2 aylık ve 2 3 gün süren bir kanamam oldu bu durumu yaşayan var mı sizce adet döngüm mü başladı Google da falan emzirirken hemen başlamaz yazıyor :(
mihni busepars benim hemen başlamıştı aynı adet döngüm devam etti gayet emziriyorum ben de kişiden kişiye değişiyo
cansu123ece busepars zannetmiyorum canım bende de öyle lekelenme olmuştu silince geliyordu, sonra bir kaç ay olmadım sonra oldu vs derken 2 yıla kadar düzensizlik olabiliyormuş
ilkinasena busepars doğumdan sonra ilk 40 gün kanamam oldu ondan sonra da 1 -1.5 ay sonra normal döngüm devam etti 8 aydır doğumdan beri oluyorum en başından beri de emziriyorum