aleynaa34 Sağlık ocağında bugün 4. Ay aşısıni olduk. Demir ve kan ilacı verdi. Herhangi bi sorun olduğu için değil ama buna baslicaz artık dediler. Kilosu gelişimi gayet iyi. 4. Ayda baslaniyo mu hiç bi sorun olmadan kan ilacina
ferkush aleynaa34 yenidoğan bebekler 4. Aya kadar demir depoları ile idare eder 4. Aydan sonra 9. Ay kan tahliline kadar demir takviyesi verilir eğer değerler normal çıkarsa bırakılır. Biz de kullanıyoruz.
cansu123ece Selamlar, şaun 6 aylık bebeğim ve doktor ne kan ne de demir gerekli görmedi . Kilosu gelişi iyi olduğu için takviyeye gerek yok dedi
adel28_ Başlanıyor canım ama ben sağlık ocağının verdiğini kullanmadım parapen içerdiği için ben ocean markanın kan ve demir ilacını kullanıyorum kabızlık ve başka sorun yaşamadık çok şükür
Hll112 adel28_ doktorumuz bize sadece demir ilacını söyledi 4. Ay bitiminde ama kan ikacı ayrıyeten mi oluyor
aleynaa34 adel28_ evet bende ocean aldım demir ilacı. D vitamini de ocean kullanıyorum. Bi tek kan ilacı almadim. Ama bana sanırım kan vermemis vegaferon verdi. O da demir ilacı sanırım. Ama çok anlayamadim. Yarın bi sorcam tekrsr arayıp
adel28_ Kan ilacı ayrı oluyor onuda 5. Ayın sonunda söyleyebilir gidince hatırlatın kan damlasına ne zaman başlayacağız diye