Ben iki haftadır kullanıyorum ama prospektusunde emzirme döneminde kullanılmamalidir yazıyor. Kadın doğumcum sorun olmaz diye söyledi ama bebeğim de gaz sorunu ve sonrasında da kaka yapmamaya başladı etkisi varmıdır bilmiyorum. Bi kaç gün kullanmayıp gözlemliycem solgar marka var belki ona geçerim