Merhaba kızlar ben 21 aylık kızımı yemiyo diye sütten kestim şimdi dahada iştahsızlaştı asla bir şey yemiyor aç geziyor yatıyor resmen kaşık yemeğini reddediyor kesinlikle sadece eline kek poğaça verirsen yiyor ya şaşırdım ne yapcağımı çok çaresiz hissediyorum üzülüyorum ya başına gelen var mı doktora gitmem gerekiyor mu acaba ya da iştahını açan iyi bildiğiniz bir vitamin var mı