Kızlar oğlum 6 buçuk ağlık yaklaşık 1 aydır tadım yapıyoruz. Son günlerde çorba muhallebi tarzında şeyler hazırlamaya başladım ama ağzını açmıyor. Her bulduğunu ağzına katan çocuk ağzını sıkı sıkı kapatıp asla yemiyor versem de öğüyor. Ne yapmam lazım. Normal mi?