Kafayı yemek üzereyim 10 dk uykumuz yok sürekli döndükçe kendini uyandırıyor sürekli ama bir gecede en az 10 kez kalkıyoruz artık uykusuzluktan sinirlerim boşaldı yatağı balkondan aşağı atasım geliyor. Normal karyolası var ama kenarlarına tutunup kalkar düşer korkusundan oraya da yatıyamıyorum yere yatak yapsam iyice geniş geniş alışıp ilerde yatağı yine küçük gelecek anneler ne yapacağımı şaşırdım artık aklıma da sinirlerime hakim olamamaya başladım bu konuda bilgisi fikri tavsiyesi olan var mı?