Atak da neymiş dediğim annelerin hepsinden özür dilerim. İlla Bi sorunu vardır derdim. Sabahtan akşama kadar işeme kaka alt açma hatta her defasında su ile yıkar kurularım. Yemesi içmesi ek gıdası oyunu derken… resmen hiçbir eksiğimiz yok. Kendimi evimi ihmal etsem de ona tam bakıyorum. Ne Ekektrikli salıncakta duruyor ki yine de en fazla onda vakit geçiriyor. Mama oturaginda durmaz. Yurutec de aldık. Yere yorgan serdim yuvarlansın diye…. Bi tek dışarıda gezerken susuyor. Canımdan bezdim aaaa dostlar. 1+1 evi toparlayamiyorum. Klasik işler çamaşır bulaşık lavabo temizliği olsun çöpleri atmak olsun onu bile yapamıyorum. Kedime doğru dürüst bakamıyorum. Hersey 4 dörtlük de olsa miy miy miy miz miz miz eşim işten gelince ilgileniyor izinli gününde ilgileniyor onun da gözü korktu noldu bu çocuğa yalanciktan bağırıp duruyor diyor. Napcaz böyle