Karkuresi Kızlar şehir dışındayım burada salgın çok sağlık ocağına götürmeyi hiç istemiyorum bebeği ikinci doz rota zamanı geldi ben. Eczaneden alıp icirsem ne olur ki sizce? Zaten sıvı şekilde icirtiyor hemsirelerde sadece
arya13 Karkuresi canım ben alerjik bi reaksiyon gösterebilir diye sağlık ocağına götürüp yaptım 10-15 dakika bekledim biraz pinpirikliyim galiba hemşire kendinde verebilirdin dedi sen bilirsin tabi ☺️ Tatlı birşey zaten bebekler hemen alıyor
kimbumadam Karkuresi Aşıların e nabıza ve aşı defterine işlenmesi lazım. Evde yaparsanız , daha sonra kimse yapmadığı aşıyı sisteme girmez. Özel hastaneye götürün daha sakindir.