Kızlar 1 yaşında bebekler ufaktan bazı kelimeleri söylermi? Oğlum bir yaşında hiçbir kelimesi yok. Tüm gün konuşuyoruz şarkılar söylüyorum ona masal anlatıyorum. 10 aylıkken mama baba papa meme dede diyordu şimdi onu da unuttu. Sadece gigi gugububuagagjidudud böyle konuşuyor kendince hiçbir kelimesi yok. Erken mi acaba?