Kızlar oğlum 2.5 yaşında . 16.aydan beri seçici besleniyordu makarna, pilav ,yoğurt çorbası ve şehriye çorbası şeklinde. Herşeyi denedim ergoterapiye bile gittik ama olmamıştı.
4-5 gündür artık yiyor. Nefret ettiği yumurtayı bile yiyor sabahları. Allah im stresin gitti genclestim resmen. Tabi daha çok yolumuz var. Darısı tüm yemeyen bebelere :)) sevincimi paylaşmak istedim 😀