BusramBalaban Kaç haftalık doğum yaptınız erkekler geç doğuyor diyorlar benim kızım 37 de normal doğmuştu şimdi 2 hamileyim erkek merak ediyorum
Ruvdem BusramBalaban benimki erkek 35. Haftadan itibaren geceleri hep sancım oldu 38+1 e kadar ilaçla durdum sonra sezeryanla aldılar . Erkek kız farketmiyor bence bebekten bebeğe değişiyor
Gryffindor BusramBalaban 39+1 de doğdu oğlum. Sezaryen oldu ama olmasaydı gelmeye de niyeti yok gibiydi😃
sedaozan BusramBalaban 39+2de sezaryen doğum yaptım ama hiç bir sancı yoktu yalancı sancı bile yoktu ☺️
nur580 BusramBalaban 41. Hafta bitmek üzereydi hala gelmiyordu suni sancı aldım 1 gün boyunca ama oğluşum gelmek istemedi sonuç sezeryan 42. Haftaya gidiyorduk 😅
eymenikomoms 39+0 da sezeryan oldum bence gelmeye pek niyeti yoktu sancı, yalancı sancı vs hiçbir şey olmadı
cns1111 BusramBalaban 40+1 de doğdu. Zorla doğurttuk yani kendilerini, açılmam vs vardı ama sancım yoktu. Suni sancıyla şipşak doğum 😬
mobesebesir BusramBalaban 38+1 de doğdu. 35. Haftadan sonra 2 cm acilmam vardı 2 hafta falan genelde yattım çok hareket etmedim. Hareket ettim dışarı falan çıktım sabahına da doğuma gittim
Deletedmom_182 BusramBalaban 39+6da doğdu 2cm açılmaya rağmen gelmeye niyeti yok diye sezaryen sırası almıştık normal doğdu
Tugcceknr BusramBalaban suyum geldi 39 .haftada makat gelişti bekledik dönmedi sezeryana aldılar 8 cm açılmayla gitmiştim 2 saat sancı çektim 🤦🏻♀️ iyiki sezeryan oldum diyorum valla çok acılıydı 🥰