bebegiminbesigicamdan arzum Shake kullanıyorum, genel olarak kullanışlı bence ,ben çok aktif kullanmıyorum ama kullanmak istedigimde işimi görüyor yani.
Güzel detokslar hazırlanıyor, parçalaması güzel.
Birde bende kahve öğutucu aparatı var onunlada Fındık ceviz parcaliyorum 🤣