nobody_ Kızlar bebeğim 7 aylık son 1 aydır geçmeyen bir pişiği var. Aşırı kanlı falan değil ama kızarıklık geçmiyo ve bazen sivilce gibi pıtırcıklar oluşuyo. Sudocrem kullanıyorum uzun zamandır ama etki göstermiyo. Ne yapabilirim
Ruvdem nobody_ geçmiyorsa pişiği alerjisi vardır ya da mantar oluşmuştur doktora sormalısınız . Sudocremle olmaz maalesef
Mom098 nobody_ alerjisi olabilir Bir de weleda diye bir krem var Biraz pahalı ama aylarca gidiyor İceriği temiz mükemmel bir krem yara falan olunca da sürüyorum Ben kızıma gece sürüyorum sabah geçiyor pişiği
elisa2705 nobody_ Arko krem denediniz mi aşırı derece sorun var ve geçmiyorsa doktora gitmenizde fayda var
tostperisi nobody_ mantar olmuş olabilir mi acaba sivilceli gibi dediğiniz için öyle dedim doktora bir gösterin isterseniz benim bebeğimde vardı krem vermişti geçirmişti
Eylemmmm nobody_ ayy bende aynı durumdan muzdaribim 6 buçuk aylık kızım, nerdeyse bir ay oldu geçmiyor kızarık olarak duruyo sudocrem kullanıyorum aynı şekilde fayda etmiyor geçmiyor