Benim oğlumunda öyleydi 3 aylıkken fark etmiştim sağ tarafı dümdüzdü çok üzülüyordum geçmeyecek diye trendyoldan düz kafa yastığı sipariş ettim e bebekte satılanlardan değil, aldığım yumuşak yastık tipinde olan bir şeydi gündüzleri o yastıkta yatırdım oyun oynarken altını değiştirirken hep kullandım sonra zaten beş aylıkken dönmeyi öğrendi sürekli dönmek istedi o yüzden kafasına binen yük azaldı şuan hiç fark edilmeyecek düzeyde uyurken düz olmayan tarafına yatırmaya çalış canım doktora bile sordum kask vs diyordu eğer geçmezse ama hiç gerek kalmadı ki zaten o tedavi çok pahalı yani zaten dönmeyi öğrenince zamanla düzeliyor hiç üzülmeyin ben de çok araştırmıştım