Şimdi hastaneye gidiyoruz ambulansdayız..
Yarın bronkoskopi yapılacak doktor 5 dk bile sürmez dedi kamereyla bakıyorlarmış acaba bebeğine, çocuğuna tanıdığına yapılan var mı..
(Oğlumun bogazi delik oradan nefes alıyor..2 ay önce gittik onu kapattırmak için ağzından burnundan nefes alamadı..Neden nefes alamadı akciğerde bişey mi var diye yapilacak)
Dua da İstiyorum Herkezden..🤲🤲