BerraLinamm bepanthol derma kullanmistik hep doktorun tavsiyesiyle hic pisik yasamadik ama pisigin bir cok nedeni olabilir, bezden olabilir, alerjik olabilir, islak mendilden olabilir, havasizliktan olabilir once altta yatan sebebi bulabilirseniz iyi olur. Bir de bolca havalandırmayi ihmal etmeyin, gecmis olsun