eymenesra Kesinlikle öyle. Tabii ki bağırmak doğru bir şey değil keşke hiç bağırmasak ama ben de ara sıra kendimi tutamıyorum, bağırıyorum tabii böyle vahşi bir şekilde değil. Sesimi yükselterek olmaz yapma uyu artık falan diyorum ama onu da Keşke yapmasam