Salı günü sabah hafif öksürük oldu akşam üzeri hafif ateş ve gece yüksek ateş (39) oldu. Gündüz calpol,dolven dönüşümlü verdim şurunun etkisi geçince ateş geri çıktı. 1 kez fitil verdim o baya topladı ama yine atrş hafif çıktı. Bu sabaha kadar kusma yoktu bu sabata kusmaya başladı. Hastaneye de götürmek istemiyorum hem aciller kalabalık hem de aynı şeyleri yapıp duruyorlar olabildiğince evden iyileştirmeye çalışıyorum. Öneriniz var mıdır?