


Kızlar kanda verdim sağlık ocağına bütün değerlerim tertemiz çıktı. Bugünde doktora göstercem bi çok yoğun stresli bi 3 ay geçirdim ondan mı oldu bilmiyorum. Bi anda 2-3 günde çıktı böyle 3-4 yerde. Çok sakar biriyim ama çarma gibi gelmedi. Aklıma takıldı çok korktum🥹 yaşayan çevresinde gören oldu mu? İnternetten bakınca sonuç içler acısı çünkü 😞