Gizmokzilla İlk olarak ailemin kıymetini bilir, kaderime boyun eğip anın tadını çıkarırdım. Yaşadığım bütün üzüntüler,gereksiz hasretler bu yaşımda bile hala izleri var.. 2. İse Özgür hayatıma bir 5 sene daha eklerdim tam kanatlanıp ucmuşken eşimin ağacının dalına takılmak istemezdim. Ağır başlı, katı kurallı,seçici olmak ve duygusal değil mantıklı olmak isterdim. Mutlu etmek için çabalamaz karşımdaki beni mutlu etsin beni haketsin isterdim.Malesef bunlardan dolayı hep benden hep benden gitti. Kıymet bilinmiyor nankörlük yapılıyor. Kendi ayakları üstünde kimseye muhtaç olmamak kendi kanatlarınla uçmak gibisi yok 👍🏻