Gizmokzilla geçmişe dönsem evlenmezdim herhalde eşimle şuan kavgalıyım belki de ondan böyle düşünüyorum ama eşim iyi birisidir,zaten psikolojik olarak da iyi değilim bu ara.Deli gibi çalışıp üniversite okur ,hayalimdeki avukatlık mesleğini yapmak isterdim,kendi ayaklarımın üzerinde durur çalışırdım evlenmesem de olurdu çok da lazım değil…