Geçmişe gitme imkanınız olsaydı gidip neyi değiştirirdiniz ? Yani şahsen benim eşimle aram hiç bi zaman ahım şahım kötü olmamıştır ama ben hep daha fazla seven taraftım ve hep üstüne titreyen taraftım. Allah var beni üzmez el üsütnde tutar sevgisini her zaman gösterir ama yine de sevgililik dönemimizde o kadar peşinde koşup ilişkimiz için bu kadar çabalamazdım mesela. Çünkü kaçan hep değerli oluyor 🥲
Yıllar önce daha sağlık kabinleri yaygın değilken bi sağlık kabininde hemşire olarak çalışıyodum. O dönem herkes bu iş 2 3 seneye patlar falan diyodu ciddiye almıyodum. O günlere gitme şansım olsa borç harç bi sağlık kabını açardım. Pandemi döneminde herkes sinek avlarken sağlık kabinleri paraya para demedi çünkü 🤤 siz neleri değiştirmek isterdiniz ?