20 günlükten beri geçmeyen egzaması var bebeğimin . Sürekli kortizonlu krem kullanıyoruz , sürekli 3 farklı çeşit nemlendirici ile nemlendiriyoruz , şuan 5 aylık ama hala geçmedi . Kortizonlu kremi bıraktığımız an ertesi gün hemen başlıyor .
1 defa kan 2 defa deri alerji testi yapıldı . Yumurta Süt susam ve buğdaya bakıldı negatif çıktı .
O kadar üzülüyorum ki . Aynı durumu yaşayıp çözüm bulanlardan destek bekliyorum .