fatma0zcan Sabah 7 de uyandi atesi vardi limonlu corap giydirdim ilik dus aldirdim pamukla sirkeli su yapip koydum ama atesi hala dusmedi 38,4 goturmelimiyim sizce hastaneye
Cekiyorum_Gulumse fatma0zcan kaç aylık? Ilac hemen etkisini göstermez. Önce ortamı serinletici üzerini inceltin. Sürekli el yüz yıkayın ol sivi verin . akşama kadar hep ateşi çıkarsa götürün tabi bu bebeğin ayi ile de alakalı. 6 aydan küçükse hemen goturulmeli
semos1804 Geçen gün bizimde aynısı oldu sürekli bakın ateşine yükselirse acile götürün ben götürdüm antibiyotik verdi onu kullandım geçirdik şuan iyiyiz çok şükür
semos1804 fatma0zcan 4 aylığız antibiyotik kullanma taraftarı değilim tabiki de ama o güne kadar evde halletmeye çalıştım öksürükten sonra ağlamaya başlıyordu hep boğaz enfeksiyonu geçirdi antibiyotiğe devam et bitir dedi doktorum ama ben kullanmadım hepsini
mikiail Salgın var bızımde boyleydı atesle 39 kadar cıktı gotrduk calpol pedıfen donusumlu verın dedı 11 bucuk aylım zor dusurduk atesı sımdıde bogazındakı kızarıklık ve ıshal ıcın ılac kullanıyorux antıbıyotıkk ıburamın zınco ıshal ılaci.
fatma0zcan mikiail evet salgin var, uyudu simdi atesi 37,8 suan ara ara kontrol ediyorum, cok halsiz gozleri baygin bakiyor, benimkide tam tersi kabiz kabizlik icin ilac kullaniyoruz dupalac diye
fatma0zcan bizdejantikizlardik suan icin dustu biraz, uyuyor uyansin goturucez esimle oksurugu yoktu simdi oksurugude basladi az da olsa
fatma0zcan pasaklisinkukuli sirkeli su yillardir bilinen bisey annem bizleri hep oyle buyutmus ona dayanarak yaptim limonlu corap dus, calpol denedim hepsini, dikkat edin etraf hastalik dolu yine
bebegiminbesigicamdan fatma0zcan bence ilk 1 yaş ates icin beklenilcek bi yaş degil ates olduğu gibi gitmeniz lazim cunku cocugun dilinden anlamazsiniz ve ateşin devaminda ne gelicek belli degil belki dis belki bogaz belki el ayak vs cok fazla secenek var
Pamukbaby fatma0zcan tüm imkanları deneyip hala ateşi düşmüyorsa dirençli ateştir, acile gidin crp’sine bakılır kandaki enfeksiyon değeri ölçülür fiziksel muayeneside kontrol edilir. Antibiyotik yararlı bişey değil lütfen doktor bunu yazarsa bile kullanmadan nasıl atlatılabilir bunu sorun. 1 kaşık antibiyotik içmesi 1 buçuk senelik faydalı bakterileri öldürüyor vücutta. Geçmiş olsun 🤍
Prensim_06 fatma0zcan benim oğlumun da ateşi var ben de sürekli soğuk suyla yüzünü yıkıyorum duş aldırıyorum ılık suyla ateş düşürücü bu arada hemen etki etmez
kirikkalp fatma0zcan ateş düşmüyorsa enfeksiyon olabilir aynısını yaşadık boğazı enfeksiyon kapmış antibiyotik kullandık geçti calpol ve dolven dönüşümlü veriliyor ama daha 7 aylık dolven verilmez diye biliyorum