Ebruluya28 benim bebeğimde haşlanmış yemez bende iki yumurtayı güzelce çırpar içine iki yemek kaşığı süt koyar tavaya da tereyağı koyup eriyince çırptığım yumurtaları koyup kapağını kapatır kısık ateşte pişene kadar bekletirim hem yumurta kokusu olmuyor heöde yumuşacık omlet oluyor ve gerçekten severek yiyor. Birde videoda görmüştüm onuda dedim bu şekilde inanılmaz güzel oldu ve yedi sabah için çok uygun değil ama ara öğüne yapabilirsiniz. İki haşlanmış yumurta bir yemek kaşığı kakao vanilin ve yarım çay bardağından biraz fazla dür koyup blenderdan geçirin aynı hazır pudingler gibi oluyor asla kokmuyor asla yumurta tadı olmuyor ben içine elma suyu konsantresi koydum yoksa eğer balda koyabilirsiniz tat verecek şekilde bu şekilde deneyin eminim ki sevecektir