Aselinannesi0655 sizi emdiği için ne kadar vermeniz gerektiğini hiç anlayamayacaksınız bende çok zorlanmıştım ama çokta verince reflü oldu çünkü doyduğunu anlamadı, uyumuyor huzursuz oluyorsa sağdığınızda da gerçekten akan bir sütünüz yoksa 20-30 denersiniz, gerçekten sütünüz varsa çokta biberona alıştırmamak en iyisi aslında bırakıyorlar birdaha ama doktorunuz demiş siz yinede açlık durumuna göre karar verirsiniz 🌸