15 aylık ve dünden beri hiçbir şey yemiyor kafayı yicem çok az kaldı yemek yemeyince aşırı sinirleniyorum bütün gün modum berbat çünkü aç ve peşimde mıyıl mıyıl dolanıyor. Farklı seveceği şeyler yapıyorum ama yok yemiyor. Yemek seçen bir bebek değildi zaten. Oturup ağlıcam o kadar moralim bozuk artık. Bir akıl verin ya kendimi paralıcam az kaldı.