Kızlar merhaba şimdi doğum yaptık çok güzel ama kilolar başa dert ilk 6 ay diyet yok dendi şimdi 10 aylık oldu bebeğim kendimce yapıyorum bişyler aşırı ödem oluyor vücudumda sizler neler yapıyorsunuz ben 1 2 diyetisyenle görüşmek istedim hala emzirdiğim için emzirme bittikten sonra dediler doğru mı acaba aranızda emziripte diyet uygulayan var mı varsa bilgileri paylaşırmısınız😊