Merhaba,bebeğim 2 yaş erkek bebek.İstediklerini yaptırmak için sürekli ağlıyor.Biraz sınır problemi ve tutarsızlık var gibi düşünüyorum.Ben biraz sınırlandırıcı bir anneyim dur elleme dur oraya cıkma vs. Bebeğim de hareketli.
Bir de bana çok yapışıyor neyin kaygısı anlamadım öyle bırakıp gittiğim nadirdir herşeyi ona açıklar yaparım hatta bir ara o da kaygı yapıyor mu diye düşünmüştüm.
Tatile geldik ilk günden beri hastayız ,denize girdik ilk gün çok eğlendi ama 5 kez kustu sonrasında acile gittik serumdaki
İlaç alerji yaptı.Sonraki gün ateşi çıktı geçti şimdi denize girmek istemiyor.Odada durmuyor dısarı diyor durmuyor sanki yere göğe sığamıyor.Ateşi yok belki sindirim hali iyi değildir.Ben de çok kötüyüm eşim de rahatsız zaten yarın çıkış yapıyoruz ama burnumuzdan geldi.
Bu ağlamaları sadece hastalığa yoramıyorum evde de böyle artık eskisi gibi sakin kalamıyorum.Turist bebekler o kadar uyumlu sakin görünüyor ki ,bebeğim ağlama krizine girdi üstüne.
Yetiştirme tarzımı düşünüyorum çok mu hassas davrandık yoksa öyle sanarken yapamadım mı acaba diye.
Malesef ekran var hayatımızda.Yemeklerde açıyorum en karşı olduğum şeydi fakat persentil 3 ün altına düşünce baktım yiyor o şekilde açtım.Onu da dönüşte kesmeyi düşünüyorum hırçınlaşıyor ve otomatik ekran istiyor artık durmadan drone videoları istiyor gece bile konuşuyor bazen vuuuu diye drone sürüyor.
Babanne sık sık geliyor onlarla cok mutlu rahat bir insan ve her istediği anında oluyor sık gelip kalıyor bize desteğe ayrı şehirdeyiz gelince bizde kalıyor ya da biz oraya gidiyoruz.Bu da sınırlarda esneklık yapıyor bir nebze